Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

όταν ο άνθρωπος το καίει τελικά!


Επιτέλους η καλή μου φιληνάδα το Ραπανάκι έκανε blog.Πρέπει να το επισκεφτείτε το awsomeness του φτάνει σε μεγάλα επίπεδα.

Το λοιπόν δεν έχω πολλά να πώ.Η μάλλον έχω πολλά και ασυνάρτητα μεταξύ τους,σαν στίχο της Νικολακοπούλου.

Για αρχή θα ξεκινήσω με την μπούρδα του Αγίου Βαλεντίνου.Περιηγήθηκα σε μπλογκς και όλα ανάλογα σε τι φάση ήταν ο μπλόγκερ έκραζαν ή έπλεκαν εγκώμιο.Στα δεδομένα που περιέλαβα απο όλους μαζί και έπειτα απο μια επεξεργασία δεδομένων μου βγήκε αυτό

Συμπέρασμα : Όποιος πλέκει εγκώμιο για αυτό το βλήμα δεν πάει καλά!

Ξεκίνησα να βλέπω μια σειρά χτες την οποία την τελείωσα βέβαια.Αν και μου άρεσε εγώ θα την θάψω.
Η σειρά λέγεται Misfits και είναι βρετανικής παραγωγής.Προσπαθεί να πάρει concept απο τους Heroes όμως επειδή το budget είναι εντελώς κάτω,οι σούπερ δυνάμεις που παίρνουν οι πρωταγωνιστές είναι κατα κύριο λόγο passive(τηλεπάθεια,αόρατος άνθρωπος,έλεγχος του χρόνου,αθανασία) διότι μια επιθετική δύναμη θα σήμαινε έξτρα προσωπικό στις οθόνες των υπολογιστών για τα εφέ!
Για άλλη μια φορά όμως οι υπότιτλοι τα έσπασαν!



Αυτό μου θύμισε τις καλές παλιές εποχές των Heroes και του True Blood όπου ή κακάσχημη Άννα Πακουιν ήταν κατα ένα παράλογο τρόπο το αντικείμενο του πόθου όλων των Βαμπίρ.Βέβαια μετά καταλαβαίνεις οτι τελικά υπάρχει λόγος και βρίσκεται στο αίμα της,αλλά και πάλι όσο αιμοδιψές Βαμπίρ και να είσαι,δεν σου πέφτει βλέποντας την φάτσα της?






Στην σειρά την πηδάνε(ή θέλουν να την πηδήξουν γιατί το παίζει και δύσκολη η μαντάμ) αυτοί:

Και άντε να το δεχτώ εγώ οτι είναι σειρά και έχει κάτι στο αίμα της αυτή και την γουστάρουνε όλοι.Ο πρώτος όμως πήγε και την παντρεύτηκε και real life.Για ποιόν ακριβώς λόγο αδυνατούμε να καταλάβουμε ακόμα.Ο δεύτερος ευτυχώς κράτησε πυγμή και το μόνο παράπτωμα που μπορείς να του προσαψεις είναι οτι έπαιξε σε video clip της Lady Gaga!



Στη συνέχεια έχουμε τους Heroes.Μια σειρά που σου φαίνεται οτι ξεκινάει καλά αλλά φτάνεις στο συμπέρασμα οτι ο καθένας κάνει του μουνιού του το χαβά και προσπαθεί να σώσει το κωλαράκι του.H υπόθεση σχετίζεται με γονίδια τα οποία διαθέτουν μερικοί άνθρωποι στυλ θεωρία εξέλιξης,και λόγω αυτών των γονιδίων διαθέτουν σούπερ δυνάμεις όπως ο έλεγχος του χρόνου,αθανασία,πέταγμα,αλλά και απορρόφηση των άλλων δυνάμεων.Τώρα ένα γονίδιο πως μπορεί να ευθύνεται για το πέταγμα ή το να δημιουργείς αντίγραφα του εαυτού σου,ένας θεός ξέρει.

Το μόνο που σώζει την υπόθεση είναι ο serial killer Σαιλαρ,και για αυτό δεν πεθαίνεις απο τρελή δόση πολιτικής ορθότητας και wanabe hero!
Στα - : Η τσίρλιντερ Κλαιρ που μας σκοτίζει τα αρχίδια με τη δύναμη της.Στον τελευταίο κύκλο κάνει και ένα λεσβιακό και μας τα σκοτίζει και με την σεξουαλικότητα της.Πρηξαρχίδο απο κούνια!



Τώρα θυμήθηκα και το Lword.Έκανα την μεγάλη πατάτα να δω δύο επεισόδια και το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι "πως συνεχίστηκε τόσους κύκλους?και κυρίως:ΓΙΑΤΙ?"Εγώ αυτό που είδα στη σειρά ήταν ένα λεσβιακό sex and the city με ευτυχώς πιο όμορφο cast απο την Sarah Jessica Parker.Αλλά αν οι λεσβίες του κόσμου είναι τόσο προβληματισμένες όσο οι τύπισσες στο Lword το φεμινιστικό κίνημα θα είχε εξαλειφθεί εντελώς.
Συμπέρασμα : Όταν κάποιος είναι ομοφυλόφιλος  δεν χρειάζεται να βλέπει οποιαδήποτε ομοφυλοφιλική αηδία μόνο και μόνο λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού.Οι κατηγορίες ταινιών δεν είναι οι straight και οι gay/lesbian/trans αλλά οι καλές και οι κακές!ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΕΤΟΣ.


Λέω να τελειώσω με μια σειρά που αγαπήθηκε απο μένα πολύ.
Το Ζηνάκι ήταν η πρώτη απενοχοποιημένη σειρά απο gayηδες και λεσβιάρες,καθώς εκτός απο τις πρωταγωνίστριες που είναι μπουτσάκια έχουμε τις Αμαζόνες,ομοφυλοφιλικούς έρωτες μεταξύ θεών,και πολλά ακόμα.Μπορεί να τα εκφράζει χιουμοριστικά πάντα,αλλά δεν τα κρύβει.Ούτε κρύβονται οι πρωταγωνιστές πίσω απο δήθεν πρέπει,και κοινωνικούς συμβιβασμούς όπως sto Lword.Σε επόμενο ποστ θα αναλυθεί ακόμα περισσότερο το φαινόμενο Ζήνα,γιατί το youtube δεν διαθέτει πολλά διαμάντια και πρέπει να επιστρατεύσω το windows movie maker!

13 σχόλια:

  1. Τι να πρωτοσχολιάσω δε ξέρω!

    1)Οι υπότιλοι απλά αγγίζουν την τελειότητα.
    2)χαίρομα που υπήρχε και άλλο άτομο που εκνεύριζε το μαλακομπουκομένο η κλαιρ. Βέβαια εγώ ήμουν Πιτερπετρελικός και όχι Σαϊλαρικός. Τουλάχιστον μέχρι που εκεί που έχασε τις δυνάμεις του... Την τελευταία σαιζόν, δε συγκρατήθηκα και έγινα Σαϊλαρικός!
    3)Ζηνα? RESPECT!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το αγαπημένο μου θέμα η τιβί! Από Misfits έχω δει την πρώτη σεζόν, φοβερή σειρά και πετάνε και τα μπινελίκια χύμα χωρίς καμία λογοκρισία. Κάτι άκουσα ότι (κλασικά) θα την κάνουν κι αυτήν αμερικάνικο remake. Τι διάλο ντάξει να κάνεις ριμεικ μια ξενόγλωσση σειρά αλλά αγγλική? Τι δεν καταλαβαίνουν οι αμερικάνοι, την αγγλική προφορά?
    True Blood δεν έχω δει γιατί μετά από το Twilight δε θέλω να δω βρυκόλακα ούτε στο Blade. Το Heroes ήταν για τον ζμπούτσο το σενάριο και το Lost με τη μαλακία ending που είχε θα έπρεπε να μας μοιράσει αποζημίωση σε όλους τους φαν που περιμέναμε σαν μαλάκες να πάρουμε απαντήσεις για το τι παίζει με το γαμωνησί.
    Δεδομένου του σεξουαλικού σου προσανατολισμού θα πρότεινα Prison Break (άντρες σε φυλακές) κι έχει μια αφοσιωμένη αδερφική σχέση που έχει hints gayοσύνης. Ο ηθοποιός που κάνει τον πρωταγωνιστή είναι δηλωμένος γκέι. Τσέκαρέ το θα κολλήσεις.
    Δεν είχα προσέξει το pet σου δεξιά, πάω να βάλω κι εγώ ζωάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μέλι στάζει και σήμερα το στοματάκι σου. Σε γουστάρω τρελά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 1. Οι Μισφιτς γαμανε. Οι υποτιτλοι ειναι για τον πουτσο επειδη δεν τους φτιαχνω εγω.

    2. Ο Σκαρσκαρντ, επειδη δεν παντρευτηκε την Πακουιν, πηγε να πανηγυρισει και βγηκε viral αυτο: http://www.youtube.com/watch?v=GpH-N9zufQM

    3. Τη Σουκι τη γουσταρε κι ενας λυκανθρωπος. Και ο Σαμ Μερλότ. Γενικά ρε παιδί μου, ολοι θελουν να γεμισουν το κενο της ψυχής της (και των δοντιων της)

    4. Με κανεις περηφανη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εχω να δηλωσω φιλε stewie οτι εχω πολλα μαργαριταρια απο το ζινακι.....κ φυσικα ειναι το ινδαλμα μ, το ξερεις αλλωστε!!!!!

    τα υπολοιπα τα ψιλοαγνοω επειδη δν εχω εμπειρια πανω σ αυτα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άντε να επιστρατευτεί το Windows Movie Maker, γιατί σαν τη Ζήνα καμιά! Η Κλαιρ ενώ ξεκίνησε καλά, στο τέλος κατάντησε εκνευριστική έφηβη που δεν ήξερε τι ήθελε. Με κούρασε. Ψηφίζω τον μπαμπά της Κλερ, τον Ματ Πάρκμαν (ειδικά στη κρυφογκέι ζωή του με το κοριτσάκι που είχε υιοθετήσει με τον Ινδό) και Χίρο Νακαμούρα/Άντο. :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαι μετά τη ΧΕΝΑ βάλε πλώρη για Sailormoon.

    ΥΓ: Όταν βλέπω το όνομα της Ζηνα, πάντα μου ρχονται στο μυαλό 2 πράγματα. Ή οτι είναι μια χαμερπής παλιοτελευταία, πιο κάτω κι απ' το κάτω - Lucy Law-less
    ή οτι είναι Η Αψεγάδιαστη - Lucy (F)Lawless.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. +++Σε ότι λέει η Μπετόβεν.
    Η Ζήνα είναι πιστή στα ιδανικά της trashίλας, θα αγαπάμε αιωνίως την Lucy.
    Όσο για το L word ήταν 6Χ12Χ45=3240 άχρηστα λεπτά της ζωής μου αλλά τουλάχιστον είχε κάτι καλό για το μάτι.
    Spoil για το true blood: Για να ξενερώσεις ακόμη παραπάνω, η Anna Paquin, αυτό το χάρμα οφθαλμών, που πίνει καφέ με το καλαμάκι περασμένο ανάμεσα στα δόντια κι έχει γάμπα ποδοσφαιριστή, είναι νεράιδα. Ναι, ότι είχες στο μυαλό σου για τις νεραίδες που χαριτωμένα μαζεύουν λουλούδια. Νεράιδες είναι μόνο rednecks.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εγω απλα περασα να σου πω οτι σε μισω χαχααχαχα
    με ολη την δυναμη της ψυχης μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Gay in Evia o Πίτερ ήταν ένας μαμάκιας και πάντα στη σκιά των άλλων.

    @Phantom δεν είναι το κριτήριο μου το μάτι! :P
    αν και εγώ δεν έχω μιλήσει ποτέ για τον σεξουαλικό προσανατολισμό μου ;)

    @Γαμάει μου και εγώ σε γουστάρω,ειδικά με τις καβλοφώτος που έχεις στο προφιλ σου!

    @Πούκα μου γενικά τη Σούκι την γούσταραν όλοι οι αλλόκοτοι.Κανένας φυσιολογικός άνθρωπος

    @Τσουσκα χρειάζομαι τα μαργαριτάρια σου απο τη ζήνα.Θυμάμαι σπίτι σου ένα καλοκαίρι βλέπαμε!

    @Dimitri το windows movie maker ετοιμο είναι εγώ βαριέμαι γιατί τεμπελχανείο γαρ

    @Βαγγέλα την Sailor Moon δεν την θάβουμε.Μόνο εγκώμια της πλέκουμε γιατί μεγάλωσε μια γενιά ολόκληρη.Η ζήνα είναι σκουπιδαριό δεν το αμφισβητεί κανείς αλλά είναι ειλικρινές σκουπιδαριό.

    @Τεμπελχανείο γιατί είδες όλο το L word?πιστευες σε κάθε επεισόδιο οτι θα φτιάξει και εβλεπες το επόμενο?Προς ενημέρωση σου το ήξερα οτι η Πακουιν ήταν νεράιδα,είχα γελάσει πάρα πολύ κιόλας.Αλλά εκεί που γέλασα ήταν με τους νεραιδους που ήταν όλοι ημιγυμνοι(εντελώς gay).

    @Βασίλη πρέπει να γράψω επειγόντως ποστ για το πόσο έμμονη ιδέα σου έχω γίνει!χαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Α ρε ζηνα εφηβικοί σκούφοι που έχουν φύγει για την πάρτυ σου... Να ΄σαι καλά.Εμένα πάλι flawless victory μου θυμίζει το όνομα της μάλλον έπαιζα πολύ mortal Kombat.

    Εγώ αν και δεν βλέπω σειρες οι μοναδικές δύο που έχω τελειώσει το terriers και το firefly (που να 'ναι καλά δηλαδή η annie hall και οι υπόλοιποι σινεblogήτες που τις έμαθα) είναι γαμάτες και αδικοχαμένες. Τις προτείνω πάντως ανεπιφύλακτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. hahahahaaahaaaahahhahaahahahahahahahaaahahahahaaaaaaahhaaa ακουτε κοσμε τι λεει. μηπως το αντιθετο μαναρι μου ?> εγω σου χω γινει εμμονη ιδεα ανοητε

    ΑπάντησηΔιαγραφή