Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Ο μο(υ)νολογος του Εμανουήλ.

Σήμερα δεν έχω πολύ όρεξη για ποστ.Έχω βγάλει ένα σπυράκι στο αυτί το οποίο συνέχεια το ξύνω και συνέχεια τρέχει αίμα.Έχω λερώσει τις μισές μαξιλαροθήκες.

Έχω ανακαλύψει μια τάση που έχω,να βγάζω ότι περιττό έχω απο πάνω μου:παρανυχίδες,δέρμα,νύχια,μαλλιά,δάκρυα,σάλιο.Μπορεί να ακούγεται φυσιολογικό για μερικούς,αλλά παίρνω ας πούμε τόσο περιττό δέρμα που αγγίζω τα πλήκτρα του πιάνου και πονάω.Αστείο ε?Όχι δεν είναι καθόλου αστείο και σταμάτα να χαχανίζεις σαν μεθυσμένη γκομενίτσα στο Cruel Intentions.
Η ξανθιά είσαι ΕΣΥ,η γκομενίτσα που λέγαμε.
Η μελαχρινή είναι ο συμβολισμός
της γαματοσύνης μου.
Ήμουν πέντες μέρες Θεσσαλονίκη.Στην πόλη του έρωτα που λένε.Τώρα γιατί το λένε αυτό,ποτέ στην ζωή μου δεν το κατάλαβα.Εντάξει καλή η Θεσσαλονίκη αλλά δεν μπορώ τα μαγαζιά τύπου "κακή απομίμηση του Γκαζιού".Με αηδιάζει όλη αυτή η εναλακτικίλα ρε αδερφέ.Έτσι σαν καλός μούχλας κλείστηκα στο σπίτι που με φιλόξενούσε και απόλαυσα την παραδεισένια περιποιήση της φιλινάδας μου Ραπανάκι.Αν βρεθείτε ποτέ σπίτι της,θα σας προσφέρει την απολαυστική της σοκολάτα,που πιο νόστιμη δεν έχω ξαναπιεί αλλά προς Θεού(με κεφαλαίο) μην κάνετε το λάθος να μην βγάλετε τα παπούτσια!!!
Μου λείπει που καιγόμασταν κάθε πρωί με Sailor Moon.Και όποιος κοροιδέψει θα τον τιμωρήσουμε σκληρά στο όνομα του Φεγγαριού.H Sailor Moon είναι η πρώτη σειρά που μας μύησε στα ερωτικά τρίγωνα,στα λεσβιακά και πάσα μορφή ανωμαλίας!!!!Πόσα straight αγοράκια δεν κοίταζαν το βρακάκι της sailor moon?Πόσα gay αγοράκια δεν ταυτίζονταν με το δράμα της sailormoon?Πόσες λεσβιούλες ένοιωθαν δικαιωμένες που οι πιο σούπερ ηρωίδες πλακώναν την πέτρα μεταξύ τους,γιατί μπορούσαν?Για τις straight γυναίκες δεν μιλάμε καν γιατί δεν μας ενδιαφέρει.Όχι οτι υπάρχουν κιολας.
Παραδεχτείτε επιτέλους οτι έχετε κάνει 69αρια με την κολλητή σας,και δεν είσασταν τόσο μεθυσμένες όσο λέγατε!!!!

Κορίτσια.Μην αγχώνεστε.Όσο υπό και να είστε πάντα εσείς θα έχετε το πάνω χέρι.Μερικά παραδείγματα:
Το Ριτάκι ακα Μάργκαρετ!
Η Λίζα η κοντή αλλά θαυματουργή!
Ωχ.ο πρώην μου!Α η Χίλαρι είναι μπερδεύτηκα.
Ευτυχώς έφυγε η Μαντάμ!
Κάτι τέτοιες ώρες μου λείπουν οι αριστεροί ακτιβιστές,να μου τα ψάλλουν για το κύρηγμα μίσους προς τις γυναίκες.Η ζωή μου δεν έχει νόημα χωρίς τέτοιους καυγάδες που λίγο πολύ θυμίζουν λογομαχίες τρανσέξουαλ στο ΕΧΤΡΑ 3.

ps:Τι γαμάτο κανάλι αυτό το ΕΧΤΡΑ 3 και να μην το πιάνουμε.Προσεύχομαι στον θεό DIGEA να μην το ξεχάσει όταν έρθει το ψηφιακό σήμα εδω πέρα
ps2:Επόμενο θέμα κάτι πολύ ανώμαλο και αντιχριστιανικό!



2 σχόλια:

  1. Όλοι το έχουμε αυτό με παρανυχίδες, σπυράκια, καρκάδια από τη μύτη, κερί από τα αυτιά, βρωμίτσες από οφαλό και δάκτυλα ποδιών!

    Όλοι έχουμε βαρέσει με cruel!
    Μισώ sailor moon "με κάθε λαμπάδα sailormoon δώρο 2 sailormoonakia" έλεος!

    Στο τέλος θα θελα να βάλεις και το Ντορααααάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ψήνομαι ΑΓ-ΡΙ-Α για ένα υπεραφιέρωμα στην μισητή -πλην αγαπητή- Ντόρα,την κατάσκοπο όλων των ηπείρων!!!Θέλω πολύ ξεφτίλισμα!Να την κάνεις να πονέσει(ε;)!!!

    Αχ ναι το καλό μου το Ραπανάκι(το οποίο ραπανάκι είναι γενικά πολύ καφτερό και ολίγον τι άγευστο-στο λαχανικό αναφέρομαι)!Ωστόσο για την σοκολάτα δεν την έχω δοκιμάσει...!!!Γμτ...

    Ρεεεε!!!Δεν μπορώ να δω μόνος μου σέιλορμουν(ι)!Θέλω ψυχολογική υποστήριξη...Βασικά,θέλω τον δικό σου σχολιασμό.Και να συνηθίσει το αυτί μου στα Ιαπωνικά.

    ΥΓ. Κανένα άλλο άνιμε δεν έχεις;Ξέρεις,με αγγλικούς υπότιτλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή